Groeiverhaal

Groeiverhaal

In 2018 starte the green spot met de ontwikkeling en uitbouw van hun nieuwe verhaal door de winkel te verhuizen naar een nieuwe locatie die meer geschikt was om de bloemenwinkel aan te passen aan de veranderende noden van de moderne klant.

Bloemen zijn nog steeds een goed geschenk, maar de manier waarop mensen winkelen is sterk veranderd. Het online verhaal wint steeds aan populariteit en klanten verwachten een uitgebreide service. Daarop wil the green spot inspelen met haar nieuw concept. Het Leuvense bloemenatelier wil niet alleen in de fysieke winkel bloemen verkopen maar ook via andere eigentijdse kanalen zoals een webshop en een bloemenautomaat die het mogelijk maakt 24/7 verse bloemen aan te bieden.

De fysieke bloemenwinkel blijft de belangrijkste pijler en uithangbord van the green spot. Met als hoofddoel beleving en inspiratie plus advies op maat. Dit alles onderbouwd met jarenlange ervaring van de uitbater Philip Van Hal, die de zaak al 13 jaar uitbaat. Voordien was hij ook al heel wat jaren werkzaam in de bloemensector. 

Binnenkort zullen er ook workshops bloemschikkenworden georganiseerd om de klant onder te dompelen in de wondere wereld van bloemen. Voor de beleving en eigentijdsere winkelervaring kozen ze een pand met veel lichtinval en moderne inrichting met aandacht voor een aangename winkel beleving en goede leefomstandigheden voor de vele planten die je er kan vinden. The green spot opteerde ook voor een aparte gekoelde ruimte in de winkel, om de bloemen in top conditie te houden op een energie zuinige en milieu bewuste manier.

Heb je geen tijd, zin of woon je niet in Leuven? Geen probleem, dan kan je gewoon terecht in de webshop van The Green Spot. Je maakt online je keuze en je boeket wordt op het gekozen adres afgeleverd.

Heb je snel een boeket bloemen nodig maar de winkel is al gesloten of het is erg druk in de zaak? Geen probleem voor dit soort situaties kan je terecht in de bloemenautomaat. Waar je op eender welk moment van de dag of nacht een vers boeketje uit de muur kan halen.

 

The Green Spot heeft al een deel van de groeiplannen kunnen realiseren (onder meer nieuwe winkelruimte en locatie), maar om de groei verder waar te maken zoekt de onderneming bijkomende financiële middelen. Voor deze zoektocht naar financiering deed de Leuvense bloemenwinkel een beroep op WinWinner, expert op vlak van groeifinanciering.

Kom langs op de Ambassador Night om de groeiplannen van The Green Spot te ontdekken.

Om de zoektocht naar financiering toe te lichten organiseert Philip van The Green Spot op 20/2 een Ambassador Night. Tijdens dit event zal hij uitleggen hoe ver hij staat met zijn plannen om van The Green Spot de bloemen-hotspot van Leuven te maken. WinWinner zal tijdens dit event ook aanwezig zijn om de investeringsmogelijkheden te bespreken en eventuele vragen hierover te beantwoorden.

Meer weten over de financieringscampagne van the green spot? Je leest ze op de site van WinWinner.


Website by

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x